Jeg har modtaget en defekt vare?
Skulle du være uheldig at modtage en defekt vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os. Du har iflg. købeloven pligt til at reagere, inden for rimelig tid, efter fejlen er opdaget. Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af kvitteringen og en kort beskrivelse af fejlen (beskriv problemet så detaljeret som muligt). Når du sender varen retur til os, skal den sendes franko. Du kan også henvende dig personligt i en af vores butikker.
Vi vil, så snart vi modtager varen fra dig, tage hånd om sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet. Du kan enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Varen skal sendes til:
T. Hansen Gruppen A/S, Stensgårdvej 1, 5500 Middelfart
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Læs mere om reklamation.